poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Post próbny


Witam wszystkich bardzo serdecznie...
Dzisiaj 16 kwietnia 2012 roku założyłam bloga.

Jego tytuł to :         SZKIEŁKIEM, OKIEM I SERCEM

Bardzo gorąco zapraszam do jego odwiedzania.
Dziękuję !

Ten wiersz to prezent od Ewy z bloga Jakoś 
Ewo, bardzo dziękuję.


Do wiersza trzeba mieć natchnienie,
czar nocy ciepłej, śpiew słowika.
Drewniane ściany, dach spadzisty.
To wszystko w czasie gdzieś zanika.

Stękanie żubra niesie puszcza.
Drzewa dostojne cicho stoją.
Chciałbym wrócić tam ponownie,
niech dla mnie stanie się ostoją.

Zachody słońca po horyzont,
drewniane chatki, pies na straży.
Przepiękne chmury, malw korowód...
Czekam, czy coś się jeszcze zdarzy.
 Wiersz Ewy Ozonek

Jedną z najpiękniejszych pociech tego życia jest przyjaźń. 
A jedną z największych pociech przyjaźni jest to, 
że masz kogoś, 
komu możesz zawierzyć swój sukces...

Pragnę przedstawić dwa przepiękne, nastrojowe kolaże.
Jeden to prezent świąteczny, drugi,  to prawdziwy dar od serca...




Ten piękny zachód słońca dostałam w prezencie od  WANDZI



NIESPODZIEWANY PREZENT

Podobna białym obłokom
co nieśmiało dotykają błękitu
szkiełkiem i okiem odkrywasz piękno
którego pełnię widzi czyste serce
pieścisz wzrokiem skarby natury
zabierasz w podróż obrazy
i zanosisz tym co chcą zobaczyć więcej
ulotne chwile zostają przy Tobie
jakby się przytulały do bratniej duszy
bez obawy podeptania
wiatr gra cichutko
pomiędzy wersami życia
wystukując melodie marzeń i pragnień
i kiedy myśli szybują ku niebu
spokojna ręka gładzi paciorki różańca
utkanego z radości smutków chwały
i światła co rozproszy każdy mrok.

Barbara Wójcik

22 komentarze:

  1. Witaj, Łucjo, w blogosferze:) No, to jedziem...:)))) Powodzenia i wiele, wiele radości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clisho, bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że poradzę sobie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Szkiełkiem, okiem i sercem, obiecujący tytuł.
    Życzę powodzenia.
    Kalina

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNA EKSPOZYCJA DKA ZDJĘĆ na czarnym tle doskonale się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinko, dziękuję, dziękuję, dziękuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Łucjo! U Ciebie jak zwykle kolorowo i pięknie.Czekam z niecierpliwością na Twoje posty!
    p.s.Jakim aparatem robisz zdjęcia bo są cudne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, zdjęcia robię Canonem SX20 lub Panasonic'iem.
      Wiesz, że lubię kwiaty, przyrodę a wiec i kolory...

      Usuń
  6. Widzę, że opierałaś się długo i w końcu się poddałaś. Podejrzewałam, że tak się skończy. Powodzenia na blogspocie i wielu radości z pisania

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, proponowałaś mi przejście już dosyć dawno. Trudno było mi się zdecydować.
    Miarka się jednak przebrała.
    Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łucjo, witam nową blogowiczkę na Blogspocie.Wspaniale, że do nas dołączyłaś. Mam nadzieję, że ci się tutaj spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten Twój blog. Witaj :) i pozwól, że i ja się tu zadomowię :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam i ja. Ani się obejrzysz, jak będziesz roczek blogowy świętować. To napisałam ja, Lulu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lusiu skopiowałam te serwetki sobie, jak będę miała chwilkę to rozpiszę je na schemat :) Dziękuję bardzo. Ina

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję , odwiedziłaś mnie, mojego skromnego bloga. Serdecznie dziękuję za komentarze. Obejrzałam cześć Twoich postów , jestem ogromnie zachwycona . Cieszę się że zajrzałaś do mnie a ja dzięki temu mogę tu tak cudownie spędzić czas. wpisałam się by poczytać całość i jeszcze , to co pokażesz. Brak mi słów jak mi się tu podoba, nie wyobrażałam sobie, że może być tak pięknie jak tu.Podziwiam Twoja prace , piękne zdjęcia, wiadomości.... Jeszcze raz dziękuję. kazia (iza kama)

    OdpowiedzUsuń
  13. Październik
    Słoneczny promyk jesiennego dnia
    odbija swoją radość w starych murach
    biegnie po skałach
    zamienia biel w złoto
    a błękit przygina ku ziemi
    tak samo błyszczą oczy
    odbijające spojrzenie innych oczu
    cicho i jasno
    tylko puls przyspieszony
    mówi o istnieniu serca
    zakochanego w urodzie świata
    liście trzymają się mocno
    poddane pieszczotom jesieni
    karmią się dojrzałą porą
    tak jak dojrzałe serca
    karmią się tęsknotą
    jesień maluje obrazy
    kroczy dostojnie po suchych trawach
    kolejna jesień z koszem
    wypełnionym darami życia.
    (Basia Wójcik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zbieram zioła i kwiaty na łąkach
    brodzę o świcie razem z bocianami
    pośród nawłoci odbierających barwy
    promieniom ogromnego słońca
    dotykam pełni lata
    zaczarowanej w mocy ziół
    nie umiem zaśpiewać Godzinek
    więc Święta Panienka zstępuje z nieba
    by mnie wyręczyć
    a może tęskni do ziół i pól
    i razem z nami zrywa bukiety
    skoro Zielną lud ją przyzywa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalwaryjska- Oczekująca


    Podniosłam z posadzki kościoła, Twój święty obrazek przez łzy lęku i niepewności patrząc jak tulisz Syna zrozumiałaś mnie w jednej chwili Matka- matkę zbolałą prosząc o cud w majowy poranek obiecałam Ci wtedy że Cię odwiedzę w Twojej kaplicy a Ty ocaliłaś potrzaskaną nogę więc pojechaliśmy do Ciebie gdy jesień złociła kalwaryjskie drzewa uśmiechnęłaś się do mnie bez słów Matka- do matki szczęśliwej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Próbny Post a taki piękny !

    Łucjo... nasz adres:

    Edyta i Marek Sikora
    Kończyce Małe
    ul. Zielona 1
    43-410 Zebrzydowice
    woj śląskie.

    o Twój też poprosimy:
    barchanskaedyta@gmail.com lub swiatsikoreczki@gmail.com :)
    DZIĘKUJEMY.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post próbny, Swój adres wolałabym jednak podać w e-mailu niż w komentarzu pod postem. Niestety nie znalazłam na blogu adresu kontaktowego. Mój adres e-mailowy kontaktu to: barbasia3@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli rozpoznasz siebie na zdjęciach i nie chcesz być na tym blogu, proszę poinformuj mnie o tym.
Ja bardzo szybko usunę te zdjęcia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...